top of page

השמיים מתחילים להיפתח לטיסות ,אז איזה מסכה לבחור לטיסה ?

עודכן: 31 בינו׳ 2021

השמיים מתחילים להיפתח לטיסות יוצאות ונכנסות וזה הזמן לחזור לאט לשיגרת נסיעות , אם זה לעסקים או לחופשה. איזה כיףףף.

אך עם זה גם מגיעות הסכנות להידבקות בקורונה.

מתכננים נסיעת עסקים או נופש בחו״ל , כבר בשדה תעופה אתם נכנסים לאולם ענק ,ממוזג עם כמות אנשים גדולה מאוד , ולמעשה מאותו רגע אתם חשופים מאוד לנגיפים ולהידבקות. שעתיים בממוצע מבלים בשדה הממוזג עד שעולים לטיסה ואז רק מתחילים באמת להרגיש את הקלסטרופוביה של מקום קטן , סגור , צפוף שעברו בו מאות אם לא אלפים של נוסעים ביממה האחרונה. האויר במטוס לא מתחלף אלה ממוחזר ודחוס, זאת אומרת שאנחנו במהלך הטיסה נושמים אויר שעבר בריאות של מי שיושב כמה שורות מאחורנו או בתא הטייס. האויר הדחוס מייבש את גוף האדם ומחליש את המערכת החיסונית.

דיילי אויר וטייסים נוסעים המון ומדלגים בין מדינות מה שמגביר את הסיכוי שלהם להידבק בנגיפים.

נגיף הקורונה יכול לדבק הרבה לפני שמופיעים תסמינים אם בכלל.

אז איזה מסכה לעטות לטיסה ? ואילו מוצרים כדאי לקחת איתנו לנסיעות בעידן הקורונה ? ואיך מומלץ להשתמש בהם ?

להלן רשימת ההמלצות שלנו :

מסכת נשימה בתקן גבוהה , לפחות תקן N95 או תקן KN95 טובה , לא כזאת שמוכרים בפיצוציות שלא יודעים מאיזה מפעל נעליים בסין הם יצאו. שתגיע ארוזה באריזה מקורית , עם אישורים של ה CE , FDA. אנחנו הכי ממליצים על מסכת נשימה בתקן N95 של חברת מולדקס (Moldex) האמריקנית , זוהי מסכה שנועדה לרופאים ואחיות , רוקחים ואנשים בסיכון גבוהה לחלות קשה. היא מעולה כנגד נגיף הקורונה ובכלל להגנת נשימה. פרטים נוספים למסכת מולדקס כאן

למי שיש קשיים לעטות מסכה למספר רב של שעות רצוף אנחנו ממליצים על מסכת נשימה עם שסתום להקלה בנשימה ומחזור האויר בתוך המסכה כגון מסכות הנשימה של חברת 3M האמריקנית בתקן KN95. מסכות 3M חזקות , גמישות ,נוחות , וקלות לנשימה. לפרטים נוספים על מסכות 3M כאן .

קחו איתכם לפחות חמישה מסכות בתקן N95 או KN95 לכל נוסע. 2 לנסיעה הלוך 2 לנסיעה חזור ואחד למקרה הצורך.

לא להוריד את המסכה בכל שלב של הטיסה , גם כשניגשים לשירותים, האויר בשירותים זהה לאויר מחוצה לו. לטיסות ארוכות מומלץ להחליף מסכה לחדשה כל 4 שעות.

חשוב לשמור את המסכות בשקית סטרילית ולא סתם זרוק בתיק יד. בשום אופן לא לאחסן באויר הפתוח או להניח על משטחים לפני השימוש.

חיטוי הידיים , קחו איתכם אלכוג׳ל לפחות 70% אלכוהול , אבל לא את הרגיל שמייבש את הידיים כי גם ככה העור מאוד יבש במטוסים. קנו אלכוג׳ל שמתאים במיוחד לעור רגיש כמו זה לדוגמה , קישור למוצר כאן ,בקבוקון של 100 או 150 מל יספיק לכיוון אחד של טיסה. חטוא את הידיים אחרי כל שלב בדרך למטוס. כשעולים למטוס מומלץ בחום להתיז אלכו ספריי 70% אלכוהול על משטחים מסביב למושב שלכם. ממליצים בחום על האלכוספריי שלנו שהוא גם טוב לחיטוי ידיים וגם למשטחים וגם שומר על עור לח, קישור למוצר כאן .לא להשתמש במגבוני חיטוי רגילים , זה לא באמת מחטא אלה רק מורח את החיידקים. במהלך הטיסה חטוא את הידיים כל שעה או אחרי כל פעם שקמתם ממושבכם. לחזור על הפעולות של חיטוי הידיים אחרי כל שלב ביציאה מהשדה.

קחו איתכם מספיק מסכות כירורגיות פשוטות , לפחות 2 לכל יום. בישראל המחירים זולים מאוד ביחסית למדינות אחרות. באירופה לדוגמה יש מדינות שקשה למצוא מסכות והמחיר בהתאם. לפרטים נוספים על מסכות כירורגיות כאן.

במידה ואתם נוסעים לפגישות עסקים במשרדים גדולים או לכנסים קחו איתכם מסכות בתקן N95 או KN95 , יש גם מבחר גדול של מסכות שניראות לא רע בכלל עם חליפה.


לפרטים נוספים על מסכות נשימה (נשמיות) בקרו בחנות שלנו www.virusdefence.co.il


נסיעה טובה , חזרו בשלום ובריאים מתמיד.

 


867 צפיות0 תגובות
bottom of page